Liebherr EK 1750 Comfort

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Liebherr EK 1750 Comfort op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Tijsterman 24-12-2013
Geschreven voor: Liebherr EK 1750 Comfort

Ruim twee jaar terug hebben wij een Liebherr 1750 aangeschaft. Een energiezuinige en prettige koelkast. De koelkast heeft echter één groot manco. De onderste plank in de deur voor flessen en pakken melk is nu al 6 keer afgebroken door scheuren in de plastic verbindingsstukken. Omdat het al zo vaak gebeurt is, moet er sprake zijn van een constructiefout. We doen immers niets bijzonders met de koelkast behalve dat de deur een paar keer per dag open en dicht gaat. De eerste keren kregen we van het Liebherr service gratis vervangende onderdelen toegestuurd. Nu kost dat ons elke keer 15 euro (waarvan bijna 10 euro verzendkosten). Zolang deze constructie niet verbetert, raad ik iedereen af om een Liebherr koelkast aan te schaffen. Ik neem aan dat het constructiemechanisme ook geldt voor andere Liebherr koelkasten, dus daar zou ik terughoudend in zijn.
Tenslotte heb ik niet zulke goede ervaringen met het servicepunt van Liebherr (uitgevoerd door Buram Electro). Toen ik mijn beklag deed over een nieuwe breuk, werd mij verteld dat ik dan wel iets raars zou hebben gedaan met de koelkast en dat het dus mijn eigen schuld is. Het is vervelend als zo met klanten omgegaan wordt.